vrijdag 15 mei 2020

Ziekjes

Dag lieve schatten

Wil jullie graag laten weten dat ik gisteren met heel veel buikpijn naar het ziekenhuis ben gegaan. Daar hebben ze gezien dat mijn appendix (zoek op) ontstoken zit. Vandaag gaan ze mij dus opereren en mijn appendix verwijderen. Normaal gezien mag ik morgen weer naar huis. 😁

Verbetersleutels zullen dus nog even moeten wachten. Lesjes voor volgende week maandag en dinsdag staan al op de blog van donderdag.

Laat gerust eens iets weten van jezelf, want ik mis jullie zo veel! ❤Een leuke foto, een lief berichtje, een gek filmpje... Het zou zeker fijn zijn. πŸ₯°

Groetjes trotse juf

2 opmerkingen:

  1. Lieve juf
    Wat stom dat dat stout appendixje je net last in je maag geeft maar ze zullen hem vandaag te pakken krijgen dus dikkeπŸ‘πŸ» duim hopelijk word je weer snel beterπŸ€žπŸ»πŸ€žπŸ»πŸ€žπŸ»πŸ€—πŸ€—πŸ€—

    Grtjs MauroπŸ˜œπŸ™ƒπŸ˜

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bmij met je reactie Mauro! De stoute appendix is weggehaald. Nu veel rusten en genezen 😊

      Groetjes juf

      Verwijderen

Filmpjes Bohamian Rhapsody

Dag lieve schatten Na lang foefelen heb je ze hier dan... Onze filmpjes!!! Dikke afstandsknuffel van juf. Ik mis jullie! πŸ’‹πŸ’–πŸ’– PS: D...