zaterdag 16 mei 2020

Juf Emily will leave the hospital

In het Nederlands dus: ik mag vandaag naar huis joepie!
Nu staat er mij zeker een week rust te wachten.

Wat wil dit zeggen voor volgende week?
Niets want deze lesjes staan al op de blog.

En de week van 25 mei?
Er zullen ook lesjes verschijnen,maar iets minder. Ik probeer mijn best te doen naargelang dat lukt 😊

Je mag nog altijd mailen bij vragen of gewoon eens contact opnemen als je dat graag wilt.

Fijn weekend iedereen!

Groetjes appendixloze juf ❤

1 opmerking:

  1. Oef alles weer ok met je, juf Emily wordt even vervangen door juf Sofie... rust maar goed en dan ben je rap weer als nieuw ;-)
    Tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen

Filmpjes Bohamian Rhapsody

Dag lieve schatten Na lang foefelen heb je ze hier dan... Onze filmpjes!!! Dikke afstandsknuffel van juf. Ik mis jullie! 💋💖💖 PS: D...