maandag 4 mei 2020

Enkele veranderingen

Dag ijverige ouders
Dag mijn hardwerkende leerlingen

Vanaf volgende week vrijdag zal ik worden ingeschakeld als extra juf voor het zesde leerjaar.
Wat houdt dit concreet in?

Vanaf 15 mei (vrijdag) gaat het eerste, tweede en zesde leerjaar terug beperkt naar school gaan. Omdat je maar met maximum 10 kinderen in 1 klas mag zitten, neem ik een deel van het zesde voor mijn rekening.

Hierdoor zijn er enkele veranderingen ook voor jullie:

- Vrijdag 15 mei zal ik in de voormiddag niet bereikbaar zijn.

- Vanaf 18 mei zal ik elke maandag-, dinsdag-, woensdag- en donderdagVOORMIDDAG niet bereikbaar zijn. In de namiddag ben ik telkens wel bereikbaar.

- Verbetersleutels van de lessen zullen telkens op de blog worden geplaatst op het einde van de werkweek (zaterdag). Ik reken er op dat de leerlingen eerst hun lesjes proberen maken, indien nodig vragen stellen en pas verbeteren wanneer ze klaar zijn met een lesje. Ook de verbetersleutels van de afgelopen twee weken staan reeds op de blog.

- De lesjes voor jullie komen meestal de vrijdag vooraf op de blog. Het kan gebeuren dat dit nu in het weekend zal gebeuren. Jullie manier van werken zal dus niet wijzigen. Je zal nog steeds lesjes op de blog vinden.

- Ik vernam via juf Joyce dat het soms wel wat veel is om te maken per dag, dus zal ik vanaf volgende week maar 2 taken per dag zetten.

Graag wil ik even benadrukken dat je nog steeds mag mailen naar mij als er vragen zijn. Enkel zal ik in de voormiddagen niet steeds bereikbaar zijn. Ik zal dan zeker na de middag vragen beantwoorden.
Veel succes nog en hopelijk is er binnenkort ook meer nieuws wanneer wij terug mogen opstarten.

Groetjes
Een trotse juf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Filmpjes Bohamian Rhapsody

Dag lieve schatten Na lang foefelen heb je ze hier dan... Onze filmpjes!!! Dikke afstandsknuffel van juf. Ik mis jullie! 💋💖💖 PS: D...