maandag 4 mei 2020

Brief van juf Miranda

Lezen jullie allemaal eens deze lieve brief van juf Miranda?


Dag lieve schatten

vanaf 15 mei zal juf Emily lesgeven aan het zesde leerjaar.
Ja, de gelukzakken mogen al terug naar school. 😍

Ondertussen krijgen jullie nog steeds thuis les.

Momenteel mogen jullie juf Emily langs alle kanalen bestoken met vragen. Vanaf de 15e zal dit niet meer kunnen.

Daarom maken we volgende afspraak:
- heb je hulp nodig, mag je mij contacteren in de voormiddag
- kan het even wachten, dan stuur je een mailtje naar de juf die in de loop van de namiddag / avond een antwoordje terug zal sturen

Hoe kan je mij bereiken:
- via smartschool
- telefonisch, mijn nummer: 0492/25.70.12 (ook voor een gewone babbel ;-)
- whatsapp
- facebook, messenger: je vindt me terug onder de naam => juf Miranda

Hopelijk tot snel.

Dikke kus
juf Miranda

1 opmerking:

Filmpjes Bohamian Rhapsody

Dag lieve schatten Na lang foefelen heb je ze hier dan... Onze filmpjes!!! Dikke afstandsknuffel van juf. Ik mis jullie! 💋💖💖 PS: D...