donderdag 28 mei 2020

Bingel en Kweetet

Dag jongens en meisjes

Ik controleerde nog even de Bingel en de Kweetet taak.

Bingel 

Bedankt aan Neo, Noah M. , Lili en Louis om dit in te halen.

Wie dit nog niet gemaakt heeft: TEN LAATSTE tegen 31/05!

Kweetet 

Bedankt aan Mortadha, Lili, Levina Louis en Neo (nog niet alles) om dit in te halen.

Wie dit nog niet gemaakt heeft: TEN LAATSTE tegen 31/05!

Weet dat ik ook jullie scores zie. Als je bij je 4 taken allemaal 0% hebt behaald lijkt het mij dat je niet genoeg je best hebt gedaan ...

Groetjes juf

2 opmerkingen:

  1. Ik wou u meedelen dat oefeningen op Kweetet en Bingel niet haalbaar zijn/ waren omdat we maar 1 PC hebben en die heeft de grote zus van Azedine constant nodig voor haar lessen en examen voorbereidingen, ook weet ik niet wat het Franse huiswerk is.
    Maar alle andere taken in boeken en schriften worden gedaan.
    Groeten mama van Azedine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag mama van Azedine

      Bedankt om dit te laten weten. We lossen dit vrijdag op school wel op :)

      Groetjes juf Emily

      Verwijderen

Filmpjes Bohamian Rhapsody

Dag lieve schatten Na lang foefelen heb je ze hier dan... Onze filmpjes!!! Dikke afstandsknuffel van juf. Ik mis jullie! πŸ’‹πŸ’–πŸ’– PS: D...